اس ام اس های خنده دار جدید
تبادل لينگ خودكار

شعار این هفته نماز جمعه قم: زلیخا حیا کن ، یوزارسیفو رها کن


شعار این هفته نماز جمعه رشت: بوتیوار حیا کن ، زلیخا رو رها کن


شعار این هفته نماز جمعه قزوین:زلیخا دشمن ماست ، یوزارسیف رهبر ماست



فتوای جدید مراجع تقلید: اگر نماز گذار در حالت رکوع یادش بیاید که در قزوین است احتیاط واجب آنست که به جای نماز فاتحه خود را بخواند

 

الهی تو خورشید بشی من زمین که سالی یک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

 

اگه فکر میکنی بی عرضه هستی؟اگه فکر می کنی به درد هیچ کاری نمی خوری !اگه فکر می کنی بی مصرف هستی!به خدا درست فکر می کنی!

 

وقتی یه سیب گاز میزنی و یه کرم درسته میبینی زیاد ناراحت نشو.وقتی ناراحت شو که کرم نصفه میبینی!
 


دوست دارم با تو بخوابم ؛ منو تو تنها با هم ؛من بی تو خوابم نمی بره ؛‌کجایی زیر شلواری من!
 


خطر:اگه این اس ام اس رو بخونی ویروس وارد مغزت میشه.لودینگ..10%...50%. .90%...ارور...مغزی یافت نشد.با خیال راحت بقیه شو بخون


 

آدم به شش دلیل شانس آورده! چون حوا نمی تونسته بهش بگه:
1.من ادمت کردم
2.برو از شوهر مردم یاد بگیر
3.دیشب کجا بودی
4.پولاتو دادی مامانت
5.مامانم اینا
6.چرا به اون زنیکه نگاه کردی؟



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هو فروش+ترفندهاي افزايش آمار و آدرس http://WWW.ya-hoo.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در كادر مخصوص تبادل لينگ هوشمند نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1